Publica CitatieModalitati PlataANUNT U.E.Pachete ZiareMare PublicitateAnunturi OnlineContact

Anunturi Diverse

Anunturi Vanzari, Cumparari, Inchirieri, Schimburi

Publicati acum anuntul online pe 33 site-uri + 1 aparitie intr-unul din ziarele: Anuntul Telefonic, Ziarul de Pierderi®, Ziarul Locuri de Munca, Ziarul Anunt de Mediu®, Ziarul Juridic (in functie de categorie)! Pret - 50 Lei, maxim 40 cuvinte. Lista tuturor site-urilor si modalitatile de plata le gasiti sub formularul de publicare al anuntului.
Publica acum

Anunt Intentie Vogt Charlie Sediul Maltopol

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 May 2022
ANUNT DE INTENTIE: IB VOGT CHARLIE S.R.L., având sediul în str. Maltopol, nr. 9C, et. 1, ap. 2, camera 4, sector 1, București, anunță publicul interesat asupra intenției de elaborare a documentației “PLAN URBANISTIC ZONAL INTRODUCERE TEREN ÎN INTRAVILAN PENTRU CONSTRUIRE CENTRALĂ FOTOVOLTAICĂ ȘI OBȚINEREA AUTORIZAȚIEI DE CONSTRUIRE, ÎMPREJMUIRE ȘI RACORDARE ELECTRICĂ”, dezvoltat în jud. Buzău, Municipiul Buzău, pe terenul identificat prin n.c. 64952.
Observații/comentarii si sugestii pot fi transmise in termen de 15 zile prin poștă la sediul primăriei Buzau, pe adresa Piata Daciei nr. 1 sau prin email: cristina.stoicescu@primariabuzau.ro

Anunt Deschidere Procedura Declarare Judecatoreasca

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 18 May 2022
*Anunt deschidere procedura declarare judecatoreasca a mortii Subsemnatul, CHIREA ION, in calitate de fiu, anunt deschiderea procedurii de declarare judecatoreasca a mortii mamei mele, MANOLACHE MARIA, nascuta la data de 20.06.1936 in cadrul dosarului nr. 32758/212/2021 aflat pe rolul Judecatoriei Constanta Orice persoana care are informatii despre numita MANOLACHE MARIA este invitata sa le comunice la dosarul 32758/212/2021.

Anunt Deschidere Procedura Declarare Judecatoreasca

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 18 May 2022
*Anunt deschidere procedura declarare judecatoreasca a mortii Subsemnatul, CHIREA ION, in calitate de fiu, anunt deschiderea procedurii de declarare judecatoreasca a mortii mamei mele, MANOLACHE MARIA, nascuta la data de 20.06.1936 in cadrul dosarului nr.32758/212/2021 aflat pe rolul Judecatoriei Constanta Orice persoana care are informatii despre numita MANOLACHE MARIA este invitata sa le comunice la dosarul 32758/212/2021.

Anunt Public Anpm Gregor Properties Titular

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 18 May 2022
*ANUNT PUBLIC ANPM. SC Gregor Properties SRL, titular al proiectului RESTAURARE IMOBIL, REAMENAJARE IN LOCUINTE ȘI CAZARE TURISTICA anunta publicul interesat asupra luarii deciziei etapei de incadrare "continuarea procedurii privind emiterea aprobarii de dezvoltare" pentru proiectul RESTAURARE IMOBIL, REAMENAJARE IN LOCUINTE ȘI CAZARE TURISTICA propus a fi amplasat in mun. Brasov, str. Poarta Schei, nr. 25, jud. Brasov. Proiectul deciziei de incadrare si motivele care o fundamenteaza pot fi consultate la sediul APM Brasov, str. Politehnicii nr. 3, in zilele de luni-joi intre orele 8:00-16:30 si vineri intre orele 8:00- 14:00, precum si la urmatoarea adresa de internet www.apmbv.anpm.ro. Publicul interesat poate inainta comentarii/observatii la proiectul deciziei de incadrare in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.

Anun Public Privind Decizia Etapei Incadrare

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 18 May 2022
*Anunţ public privind decizia etapei de incadrare. SC OMV PETROM SA cu sediul in București, str.Coralilor, sect.1, nr.22, titulară a proiectului "Lucrări de abandonare la sonda-2717 Videle-Est" anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de incadrare de către A.P.M.Giurgiu, de a nu se solicita evaluarea impactului asupra mediului şi nici evaluarea adecvată pentru proiectul "Lucrări de abandonare la sonda-2717 Videle.Est" propus a fi amplasat in com.Clejani, jud.Giurgiu. Proiectul deciziei de incadrare şi motivele care o fundamentează pot fi consultate pe site-ul A.P.M.Giurgiu la următoarea adresă de internet www.apmgr.anpm.ro. Publicul interesat poate inainta comentarii/observaţii la proiectul deciziei de incadrare in termen de 10 zile de la data publicării prezentului anunţ.

Pierdut anexa Certificatului de clasificare nr.27689

Valabil in:
Diverse Harghita
     Publicat in: 18 May 2022
ANUNT LICITATIE PUBLICA Comuna Bilbor, cod de identificare fiscala 4246092, cu sediul in Comuna Bilbor, Nr. 120, judetul Harghita, telefon +40 266355004, fax +40 266355504, e-mail primaria_bilbor@yahoo.com , organizeaza in data de 27.04.2021, ora 8 , la sediul primariei, licitatie publica pentru inchirierea pasunilor (pajistilor permanente) aflate in proprietatea privata a Comunei Bilbor. Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul Primarie Comunei Bilbor. Contravaloarea documentatiei de atribuire este de 50 lei si se poate achita cu cardul la casieria Primariei Comunei Bilbor sau prin Foaie de varsamant in contul RO14TREZ35421E305000XXXX, Trezoreria Toplita. Oferta se depune intr-un singur exemplar, la sediul primariei din Comuna Bilbor nr. 120, Judetul Harghita, cod postal 537020, pana la data de 26.04.2021, ora 14. Informatii suplimentare la Primaria Comunei Bilbor , Secretar general-Runcan Dan Adrian, tel. 0266/355.004, fax 0266/355.504, 0755/943.454. e-mail primaria_bilbor @yahoo.com.

Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu

Valabil in:
Diverse Suceava
     Publicat in: 18 May 2022
COMUNICAT IMPORTANT • Urmare a Hotararii Consiliului Judetean Suceava nr.54 din 30.03.2021 privind stabilirea unor masuri pentru asigurarea spatiilor de functionare a structurilor Consiliului Judetean Suceava, Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Suceava aduce la cunostinta publicului schimbarea sediului incepand cu data de 01.04.2021 la adresa: strada Nicolae Balcescu, nr.2, municipiul Suceava, aceasta fiind si adresa de corespondenta. Informatii referitoare la cele mentionate in prezentul comunicat se gasesc pe site-ul http://djdpsuceava.ro sau pot fi obtinute la tel. 0230 211 010

Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 18 May 2022
Anunt public privind decizia etapei de incadrare (titularul proiectului) SC/PF STREET BUSINESS MARKET S.R.L. (fosta denumire HERASTRAU FOOD AND BEVERAGE S.R.L.), titular al proiectului CONSTRUIRE IMOBIL 2S+P+11E+Eth LOCUINTE COLECTIVE SI FUNCTIUNI CONEXE, IMPREJMUIRE TEREN SI ORGANIZARE DE EXECUTIE LUCRARI, anunta publicul interesat asupra luarii deciziei etapei de incadrare de catre APM Bucuresti, in cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului: nu se supune evaluarii impactului asupra mediului, pentru proiectul CONSTRUIRE IMOBIL 2S+P+11E+Eth LOCUINTE COLECTIVE SI FUNCTIUNI CONEXE, IMPREJMUIRE TEREN SI ORGANIZARE DE EXECUTIE LUCRARI, propus a fi amplasat in Bucuresti, sector 3, str. Bratarii, nr.2. Proiectul deciziei de incadrare si motivele care o fundamenteaza pot fi consultate la sediul APM Bucuresti din Bucuresti, sector 6, Aleea Lacul Morii, nr. 1, in zilele de luni-vineri, intre orele 9.00 -12.00, precum si la urmatoarea adresa de internet http://apmbuc.anpm.ro/. Publicul interesat poate inainta comentarii/observatii la proiectul deciziei de incadrare in termen de 10 zile de la data publicarii anuntului pe pagina de internet a autoritatii competente pentru protectia mediului.

Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 18 May 2022
Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu.S.C. PIRIFAN DISTRIBUTION S.R.L. anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul "CONSTRUIRE SPATII DEPOZITARE, PRODUCTIE SI BIROURI P+1E, propus a fi amplasat in str. T41, P 159/C14, 159/15, lot 2, N.C. 56562, com. Tunari, jud. Ilfov. Informatiile privind proiectul propus pot fi consultate zilnic la sediul A.P.M. Ilfov din Bucuresti, str. Aleea Lacul Morii nr. 1, sector 6 si la sediul S.C. PIRIFAN DISTRIBUTION S.R.L. din Str. Putul lui Zamfir, nr. 37, etaj 5, sector 1, Bucuresti Observatiile publicului se primesc zilnic la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului Ilfov.

In conformitate cu O.U.G. 195/2005 privind protectia mediului

Valabil in:
Diverse Cluj-Napoca
     Publicat in: 18 May 2022
In conformitate cu O.U.G. 195/2005 privind protectia mediului aprobata prin Legea nr.265/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul 1798/2007 P.F. Maris Ioan, anunta inceperea demersurilor in vederea obtinerii autorizatiei de mediu , obiectivul PASTRAVARIE Negreni. Eventuale sugestii si reclamatii se vor depune la A.P.M. Cluj din Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor 99, in zilele de luni - joi intre orele 09 - 14 si vineri intre orele 09 - 13.

IALOMITA. ANUNT PUBLIC. Societatea EVERIS CONSULTING SRL,

Valabil in:
Diverse Ialomita
     Publicat in: 18 May 2022
IALOMITA. ANUNT PUBLIC. Societatea EVERIS CONSULTING SRL, cu sediul social in Localitatea Otopeni, Str. Libertatii nr. 14-16, Jud. Ilfov,Inregistrata la Registrul Comertului sub J J23/5925/2020, CUI RO15671306, titular al activitatii de DEPOZITARE DESEURI RECICLABILE la adresa punctului de lucru din Mun. Urziceni, Soseaua Urziceni- Ploiesti, Km 3, Judet Ialomita, anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de obtinere a autorizatiei de mediu pentru activitate. Informatiile privind potentialul impact asupra mediului al activitatii pot fi consultate la sediul APM Ialomita: Strada Mihai Viteazu, nr.1, loc. Slobozia, jud. Ialomita. Telefon: 0243232971, Fax: 0243215949, Luni - Joi: 8.00- 16.30. Observatiile publicului se primesc zilnic, la sediul APM Ialomita.

ORADEA. Primaria Municipiului Oradea organizeaza licitatie

Valabil in:
Diverse Bihor
     Publicat in: 18 May 2022
ORADEA. Primaria Municipiului Oradea organizeaza licitatie publica cu plic inchis 1) Informatii privind vanzatorul : Primaria Municipiului Oradea, cu sediul in mun. Oradea - 410100, P-ta. Unirii nr. 1 jud. Bihor, Cod fiscal: RO 35372589, tel:0259/408812; 0259/437.000, int.223; fax:0259/436.276; E-mail: primarie@oradea.ro 2) Informatii privind obiectul licitatiei: Vanzare 2 (doua) parcele de teren, proprietate privata a Municipiului Oradea, conform caietului de sarcini, situate in Oradea, identificate cu nr. cadastrale 209044 si nr.top.3703/3. 3) Data limita de depunere a ofertelor: 05 mai 2021, ora 10:00, la sediul vanzatorului. 4) Data desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor cu documentele de calificare: 06 mai 2021, ora 14:00. 5) Data desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor financiare: 06 mai 2021, ora 14:30. 6) Documentatia de atribuire gasiti accesand site-ul www.oradea.ro, sectiunea - licitatii.

ORADEA. Primaria Municipiului Oradea organizeaza licitatie publica

Valabil in:
Diverse Bihor
     Publicat in: 18 May 2022
ORADEA. Primaria Municipiului Oradea organizeaza licitatie publica cu plic inchis 1) Informatii privind concesionarul : Primaria Municipiului Oradea, cu sediul in mun. Oradea - 410100, P-ta. Unirii nr. 1 jud. Bihor, Cod fiscal: RO 35372589, tel:0259/408812; 0259/437.000, int.223; fax:0259/436.276; E-mail: primarie@oradea.ro 2) Informatii privind obiectul licitatiei: Concesionare 2 parcele de teren, cu suprafata de 250 mp fiecare, situate in Oradea Cartierul Tineretului, in vederea construirii de locuinte familiale - Sesiune a XIII-a; 3) Data limita de depunere a ofertelor: 05 mai 2021, ora 10:00, la sediul cocesionarului. 4) Data desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor cu documentele de calificare: 06 mai 2021, ora 10:00. 5) Data desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor financiare: 06 mai 2021, ora 13:30. 6) Documentatia de atribuire gasiti accesand site-ul www.oradea.ro, sectiunea - licitatii.

Firma Serioasa Muncitori Calificati Executam

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 17 May 2022
Firma serioasa cu muncitori calificati, executam orice lucrare in domeniul constructiilor si in orice localitate. Pentru mai multe detalii vizitati`ne pe www. oliconstructii. hi 2. ro. Va Multumim

Firma Taxi Angazeaza Soferi Atestat

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 17 May 2022
Firma taxi angazeaza soferi cu atestat rel. la tel. 0722.773.558

Anun Achizi Servicii Organizare Sesiuni

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 17 May 2022
Anunț achiziție Servicii organizare Sesiuni de instruire pentru competențe sociale și civice, programul de formare Ciclul politicilor publice Asociația Institutul pentru Politici Publice, cu sediul in Str. Sevastopol, nr. 13 - 17, cam 105, sector 1, București, reprezentata prin Violeta Alexandru - Director, dorește sa achiziționeze, in cadrul proiectului "Consolidarea mecanismelor de consultare a societații civile cu autoritațile publice centrale și locale - un element fundamental pentru creșterea calitații procesului de elaborare a politicilor publice", cod SMIS 35492, proiect finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional "Dezvoltarea Capacitații Administrative" Servicii organizare sesiuni de instruire pentru competențe sociale și civice - programul de formare in ciclul politicilor publice, cod CPV 79951000 - 5. INFORMAȚII DESPRE ACHIZIȚIE Data publicarii anunțului: 26.02.2013 Obiectul și locul de implementare a contractului: Servicii organizare Sesiuni de instruire pentru competențe sociale și civice - programul de formare in ciclul politicilor publice, București Tip și durata contract: Contract de servicii, durata contract - de la incheierea contractului pana in data de 30.04.2013 Valoare estimata: 86265 lei fara TVA Procedura aplicata: achiziție in conformitate cu cerințele Ordinului nr. 1050 / 2012 al Ministerului Fondurilor Europene Criteriu de atribuire: prețul cel mai scazut Data si ora limita de primire a ofertei: 05.03.2013 ora 1200 Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2013 ora 1500 Adresa la care se transmit ofertele: Institutul pentru Politici Publice, str. Sevastopol, nr. 13 - 17, camera 105, sector 1, București Locul și modul de obținere a documentației de atribuire: documentația pentru serviciile de mai sus este disponibila in mod gratuit prin accesul direct și nerestricționat la fișierul electronic disponibil la adresa proprie de internet www. ipp. ro Pentru informații suplimentare va puteți adresa la Institutul pentru Politici Publice, persoana de contact Loredana Mateescu, tel: 021-212.31.26, fax 021-212.31.08, e - mail: loredana@ipp. ro

anunta publicul interesat asupra faptului ca a fost initiata documentatia de urbanism. Anunt publicat prin www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 16 May 2022
S.C. T.N.G PROD SERVICES MARKET S.RL. , cu sediul social in Oras Magurele, Str. Reactorului, nr. 28, camera 2,etaj 1, inmatriculata sub nr. J23/4741/2017, C.U.I. RO23903296 reprezentata legal prin dna. Bucur Minodora in calitate de Administrator, anunta publicul interesat asupra faptului ca a fost initiata documentatia de urbanism PLAN URBANISTIC DE DETALIU "CONSTRUIRE Locuinte insiruite cu regim de inaltime P+1E+pod", Strada N.D. Cocea nr.89-91, sector 5, Bucuresti. Documentele aferente documentatiei P.U.D. pot fi consultate pe site-ul primariei Sectorului 5 la Sectiunea Informare si consultare publica documentatii P.U.D. (https://sector5.ro/documentatii-pud/)

Anunt Consiliul Local Comunei Ucea Sediul

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 12 May 2022
ANUNT
Consiliul Local al Comunei Ucea, cu sediul in strada Principala, nr. 78, Ucea de Jos, judetul Brasov in calitate de autoritate publica tutelara a SC AROMAPA SERV SRL, anunta inceperea procesului de selectie pentru membrii Consiliului de Administratie SC AROMAPASERV SRL, in conformitate cu O.U.G. nr.109/2011, modificata si aprobata prin Legea nr.111/2016, a H.C.L. Ucea nr.59 /10.05.2021 si a dispozitiilor prevazute de procedura de selectie care va consta in depunerea de catre candidati a unui dosar de candidatura insotit de declaratia de intentie si sustinerea unui interviu de selectie, dupa urmatorul calendar:
- Depunerea candidaturilor se va face pina in data de 21 iunie 2021, ora 12:00
- Selectia dosarelor si intocmirea listei lungi se va face pana in data de 28 iunie 2021;
- Interviul de selectie pentru intocmirea listei scurte se va sustine in data de 30 iunie 2021 ora 10:00.
CERINTE MINIME:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul economic, tehnic sau stiintelor juridice;
- vechime in munca minimum 10 ani din care 3 ani in functii de conducere;
- cunoasterea legislatiei specifica societatii, conform bibliografiei anexate;
- cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
- cunoasterea limbii romane (scris si vorbit);
- stare de sanatate corespunzatoare postului;
- sa nu aiba antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
- sa nu fi desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege;
- sa nu faca parte din organele de conducere/coordonare/control ale unei societati cu acelasi profil;
- sa nu faca parte concomitent, din mai mult de 3 (trei) consilii de administratie ale unor regii autonome sau societati comerciale
COMPETENTE:
- competente de management, etica si integritate, gandire strategica, planificare, organizare si capacitate de a lua decizii, analiza si comunicare;
Dosarul de candidatura se depune la Comisia de selectie din cadrul Primariei Comunei Ucea si trebuie sa contina, in mod obligatoriu, urmatoarele documente:
1. Cererea de inscriere, ce cuprinde in mod obligatoriu un OPIS al documentelor dosarului;
2. CV in format Europass;
3. Copie act identitate;
4. Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
5. Copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in specialitatea studiilor;
6. Cazier judiciar;
7. Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii procesului de selectie de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
8. Declaratia pe propria raspundere conform modelului prevazut in procedura de selectie;
9. Declaratia de intentie intocmita In baza elementelor din Scrisoarea de asteptari a informatiilor publice legate de activitatea societatii, prin care candidatii isi prezinta viziunea sau programul privind dezvoltarea societatii;
10. Adeverinta care atesta starea de sanatate va contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministeml Sanatatii.
Actele prevazute Ia pct. 3, 4, s i 6 vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea, de catre secretarul comisiei.
Bibliografie:
- Legea 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea 241/2006 a serviciului de alimentare cu apa si canalizare, republicata cu modificarile si completarile ulterioare
- Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice republicata cu modificarile si completarile ulterioare
- Ordonanta de Urgenta a Guvernului 107/2002 privind infiintarea Administratiei Nanionale „Apele Romane” (Tarife apa bruta) cu modificarile si completarile ulterioare
Rezultatele finale se afiseaza Ia sediul si pe site-ul Primariei Comunei Ucea.
Persoana de contact -Borcoman Alexandru Mihai, presedinte Comisie selectie - telefon 0268247176. Prezentul anunt se va publica in doua ziare economice si/sau financiare, in presa locala si va fi postat Ia sediul si pe site-ul Primariei Comunei Ucea.

ANUNT PUBLIC SC INGKA INVESTMENTS FOREST ASSETS SRL

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 12 May 2022
ANUNT PUBLIC SC INGKA INVESTMENTS FOREST ASSETS SRL (prin SC OMNI SRL) titular al planului "Amenajamentul fondului forestier proprietate privata apartinand S.C. INGKA INVESTEMNTS FOREST ASSETS S.R.L., Bucuresti, organizat in U.P. III Valea Neagra-Motnau, intocmit pentru suprafata de 5738,8 ha", amplasament comunele: Andreiasu de Jos, Bolotesti, Brosteni, Carligele, Chiojdeni, Gura Calitei, Jitia, Mera, Poiana Cristei, Vintileasca si Cotesti, judetul Vrancea, anunta publicul interesat asupra deciziei A.P.M. Vrancea de emitere a Avizului de mediu pentru planul susmentionat. Motivele care au stat la baza luarii acestei decizii au fost urmatoarele: -Planul respecta cerintele legislatiei privind protectia mediului,- Prin implementarea planului nu este afectata nici o arie natural protejata de interes national/ international, - Nu sunt afectate zone de protectie special hidrogeologica, - Analiza calitatii raportului de mediu, efectuata de APM Vrancea, a avut in vedere urmatoarele elemente: Respecta continutul cadru prevazut in anexa nr 2 a HG nr. 1076/ 2004; Prezentarea dificultatilor tehnice, procedural si de alta natura care au fost intampinate si explicitarea oricaror ipoteze si incertitudini; Prezentarea alternativelor stiudiate, a motivelor care au stat la alegerea uneia dintre ele, a modului in care consideratiile de mediu au fost integrate in proiectul de plan, precum si procesul definitivarii proiectului ca urmare a informatiilor rezultate pe parcursul evaluarii de mediu; Justificarea detaliata a motivelor care a stat la baza eliminarii din analiza a anumitor aspect; Prezentarea informatiilor grafice- harti, scheme, schite, diagrame; Raportul de mediu propune o serie de masuri pentru a preveni, reduce si compensa orice efect advers asupra mediului al implementarii planului. Informatiile cu privire la planul sus mentionat pot fi consultate la sediul OS INGKA INVESTMENTS SRL din Focsani, Strada Valcele, nr. 26, judetul Vrancea. Observatiile publicului se vor primi in scris sub semnatura si cu date de identificare, la sediul APM Vrancea din Focsani, str. Dinicu Golescu, nr. 2, pana la data de 30.05.2021.

Preluari Firme Prin Notariar Avocat Registrul

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 12 May 2022
Preluari firme prin Notariar, Avocat si Registrul Comertului, contract de cesiune, descarcare de gestiune, revocarea a administratorului, schimbare sediu social! Cesiunea se realizeaza cu respectarea legislatiei in vigoare! PERFECT LEGAL! 0721.601.127
Anunturi fonduri europene
Publica citatie in alte ziare:
Ghid pentru citarea
prin publicitate
in ziarul Adevarul
Cand se face citarea prin publicitate?

Citarea prin publicitate are un caracter exceptional si se efectueaza doar in situatia in care reclamantul nu cunoaste si nici nu are posibilitatea sa afle adresa la care paratul poate fi gasit, cele doua conditii fiind cumulative.

In ce termen trebuie facuta citarea prin publicitate?

Citarea prin publicitate intr-un ziar de circulatie nationala (ziarul Adevarul) la rubrica Citatii se face conform articolului 95 din codul de procedura civila. Reclamantul va depune la dosar la primul termen de judecata pagina in original a ziarului unde a fost publicat anuntul. Anuntul trebuie publicat la ziar cu 15 zile inaintea termenului de judecata. In cazul in care nu a reusit publicarea anuntului in termen va trebui ca sa repete procedura.

Unde se publica citatia?

Art 95 cod procedura civila: Cand reclamantul invedereaza ca, desi a facut tot ce i-a stat in putinta, nu a izbutit sa afle domiciliul paratului, presedintele instantei va dispune citarea acestuia prin publicitate.

Citarea prin publicitate se face afisandu-se citatia la usa instantei. Citatia se publica si in Monitorul Oficial al Romaniei sau intr-un ziar mai raspandit, in cazurile in care presedintele tribunalului sau completului de judecata apreciaza ca o asemenea masura este necesara.

Afisarea, precum si publicarea citatiei in Monitorul Oficial sau intr-un ziar mai raspandit se fac cu cel putin 15 zile inainte de data fixata pentru judecata. In cazurile urgente, presedintele tribunalului sau completului de judecata va putea reduce acest termen la 5 zile.

Daca paratul se infatiseaza si dovedeste ca a fost citat prin publicitate cu rea-credinta, toate actele de procedura ce au urmat incuviintarii acestei citari vor fi anulate, reclamantul putand fi sanctionat cu amenda si obligat la despagubiri, potrivit legii.

Ultimele
Anunturi CITATII
publicate in ziarul Adevarul
NUMITUL CHISIU MIHAIL JUNIOR , CU DOMICILIUL NECUNOSCUT ESTE CITAT LA JUDECATORIA TURDA LA DATA DE 24.05.2022, ORA 9., IN CALITATE DE PARAT IN DOSAR NR.1764/328/2021.... [Continuare Citatie]
*CAR ARIAS CFR Craiova face cunoscut persoanelor interesate ca a deschis dosar nr.10980/215/2022 la judecatoria Craiova, avand ca obiect, declararea judecatoreasca a mortii numitei Buse Mariana, nascu... [Continuare Citatie]
Paratul Susanu Claudiu Dorin este citat la Judecatoria Patarlagele cu sediul in oras Patarlagele judetul Buzau in dosarul civil nr. 105/277/2021 avand ca obiect : - stabilire domiciliu minor - exercit... [Continuare Citatie]
* Subsemnații STOIAN FLORICA și STOPIAN GABRIEL, cu domiciliile necunoscute sunt citați in data de 02 februarie 2022, ora 1200, la sediul SPN LESE-COCEA din Bucuresti, str. Clucerului nr. 55, ap. ... [Continuare Citatie]
*Papp Cornelia Gabriela este chemata la Judecatoria Reghin, in calitate de parata, in data de 16 februarie 2022, ora 09.00, in proces cu Papp Stelian Emanuel, avand ca obiect DIVORT.... [Continuare Citatie]
** DOSAR nr.3573/305/2021. Prin prezenta somatie se aduce la cunostinta celor interesati faptul ca:reclamantii Pacurar Petru, Pacurar Georgeta , ambii cu domiciliul in:com.Haghig, nr.207, jud.Covasna,... [Continuare Citatie]
*SOMATIE emisa de Judecatoria Sannicolau Mare in dosarul nr.3095/295/2021. Prin care se aduce la cunostinta tuturor celor interesati ca reclamantii Muscan Malvina si Amza Ioan, cu domiciliul ales pent... [Continuare Citatie]
*Prin cererea inregistrata pe rolul Judecatoriei Intorsura Buzaului sub dosar nr. 1007/248/2021, petentii TIMAR ELENA si TIMAR AUREL, ambii cu domicilul in orasul Intorsura Buzaului, strada Mihai Vite... [Continuare Citatie]
** Prin prezenta , in baza prevederilor art.130 din Decretul-Lege nr. 115/1938 sunt invitați toți cei care sunt interesați să facă opoziție in termen de 30 de zile la publicarea acesteia , cu pr... [Continuare Citatie]
**SOMATIE:Prin prezenta, aducem la cunoștința celor interesați că prin cererea inregistrată pe rolul Judecătoriei intorsura Buzăului sub nr.86/248/2022, posesorul ȘERBAN VALENTIN, avand domici... [Continuare Citatie]
*NUMITII Lupescu Valer, Repede Zorita, Lupescu Maria, Morariu Margareta, Pogacean Teodor, Pogacean Ana, toti cu domiciliul necunoscut sunt citati la Judecatoria Turda la data de12.04.2022, ora-12.00, ... [Continuare Citatie]
*JUDECATORIA SF.GHEORGHE, DOS.NR.669/305/2022. Prin prezenta somatie se aduce la cunostinta celor interesati faptul ca petentii Majos Jozsef si Majos Anna-Ibolya domiciliati in Sfantu Gheorghe, str.Vu... [Continuare Citatie]
*Parata BARBOSCHI CRISTINA domiciliata in sat.Poganest,com.Stanilesti, jud.Vaslui este citata la Judecatoria Husi in data de 28.03.2022 ora-10.00 in dosarul nr.2047/244/2021 ce are ca obiect divort , ... [Continuare Citatie]
*TRIFESCU DUMITRU este chemat in data de 29.04.2022, ora-11.00 la Judecatoria Zarnesti in Dosar Civil nr.1448/338/2021 avand ca obiect partaj bunuri comune, in proces cu LEU EMILIA (fosta TRIFESCU).... [Continuare Citatie]
*Cei interesati a face opozitie la dobandirea dreptului de proprietate prin uzucapiune de petentul PETROȘAN MIHAI ȘTEFAN, asupra imobilului inscris in CF 102695 - Poiana Marului (CF vechi 3433- Poi... [Continuare Citatie]
Roman Constantin, domiciliat in comuna Savinesti, judetul Neamt, mostenitor al defunctei Roman Georgeta, citeaza pe doamna Pelipian Sviatosana Amalia in calitate de mostenitoare a defunctei Pelipian V... [Continuare Citatie]
Numita IANC ANITA cu ultimul domiciliu cunoscut in localitatea Sacueni, Str.1 Decembrie, nr.11, judetul Bihor, este citata la Judecatoria Marghita pe data de 06.05.2022, ora 10:00, completul C4 Mixt, ... [Continuare Citatie]
Eventualii mostenitori legali sau testamentari ai defunctului ION CONSTANTIN, decedat la data de 05.02.2022, cu ultimul domiciliu in Bucuresti, Aleea Magura Vulturului nr.4, sector 2, sunt invitati la... [Continuare Citatie]
EVENTUALII mostenitori ai lui JUVINA ELENA, CNP 2400823400321, decedata la 13.06.2021, ultim domiciliu in Bucuresti, Șos. Mihai Bravu 57-65, sector 2, sunt citati pe 20.05.2022, ora 11.00, la sediul ... [Continuare Citatie]
*TRIFESCU DUMITRU este chemat in data de 29.04.2022, ora-11.00 la Judecatoria Zarnesti in Dosar Civil nr.1448/338/2021 avand ca obiect partaj bunuri comune, in proces cu LEU EMILIA (fosta TRIFESCU).... [Continuare Citatie]

Anunturi in ziare nationale

Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului

Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat

Anunturi Adunari Generale ziare nationale si locale

Publica anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea


24 May 2022